Close

Czym jest Sky-Shop?

Sklepy internetowe cieszą się obecnie bardzo dużą popularnością. To sprawia, że e-commerce od kilku lat stało się dynamicznie rozwijającą gałęzią gospodarki, a skala wzrostu w ostatnich miesiącach jest godna podziwu. Jeżeli myślisz o założeniu własnego sklepu internetowego to jednym z priorytetów jest wybór platformy, na której zostanie on postawiony. Wśród popularnych platform znajduje się między innymi Sky-Shop. W tym artykule przedstawimy Wam podstawowe informacje na temat tego narzędzia oraz jego wady i zalety. Zapraszamy do lektury. 

Sky-Shop – co to za narzędzie?

Oprogramowanie Sky-Shop powstał do tworzenia sklepów internetowych i zarządzania nimi. To narzędzie, które dostępne jest w formie systemu SaaS, a za jego powstanie odpowiada Polak Przemysław Matoga. Dystrybucja SaaS polega na płatnym cyklicznie abonamencie w zamian za możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności narzędzia oraz wsparcia Obsługi Klienta. Sky-shop zadebiutował na rynku w 2009 i obecnie na tym silniku funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych w Polsce. 

Dzięki Sky-Shop możesz założyć funkcjonalny sklep internetowy, a cała procedura tworzenia nie będzie czasochłonna. Uniwersalność Sky-Shop polega na tym, że bez trudu stworzycie w pełni funkcjonalny sklep internetowy, a także będziecie zarządzać sprzedażą online poza nim, na przykład na Allegro, porównywarkach cenowych, Facebooku, czy popularnych marketplace’ach. Sky-Shop umożliwia integrację z większością platform sprzedażowych oraz jest bardzo intuicyjny w obsłudze, co również jest jego atutem. Poza modułem sprzedażowym, narzędzie to umożliwia również prowadzenie działań marketingowych oraz zarządzanie nimi. Klienci ponadto mogą korzystać z profesjonalnego wsparcia, które prowadzone jest w języku polskim, a nad wszystkim czuwa zespół ponad 50 specjalistów. 

Atuty i wady sklepów postawionych na Sky-Shop

Platforma Sky-Shop ma zestaw funkcjonalności i zalet, które doceniają klienci. Co znajduje się wśród nich? Tak jak już wspominaliśmy, aplikacja Sky-Shop jest przede wszystkim bardzo prosta w obsłudze, dlatego powinny sobie poradzić z nią nawet osoby o podstawowej znajomości narzędzi online. Sky-Shop jest również bardzo uniwersalny, ponieważ możecie w pełni dostosować karty produktowe, ustawiać ceny i czasowe promocje, a także zadbać o odpowiednią prezentację oferowanych produktów fizycznych lub cyfrowych. Każdy z tych aspektów został zaprojektowany zgodnie z zasadami UX, dlatego zakupy dla klientów będą łatwe i przyjemne. Ponadto Sky-Shop umożliwia ustalanie strategii marketingowej oraz realizację działań z zakresu SEO, prowadzenia bloga, integrację z social media, programami partnerskimi i wiele więcej. Dzięki temu, z narzędzia mogą również korzystać marketerzy. Sklepy oparte o Sky-Shop mogą integrować wszystkie kanały sprzedaży, co ułatwia zarządzanie sklepem online. 

Każda platforma do prowadzenia sklepu internetowego ma swoje wady. W przypadku Sky-Shop użytkownicy zwracają uwagę na to, że jest to model SaaS, który ma swoje ograniczenia i nie jest dostępny w formie bezpłatnej. Każda dodatkowa usługa, na przykład stworzenie projektu graficznego, to dodatkowe koszty po stronie przedsiębiorców. Właściciele sklepów online nie mają również dostępu do kodu źródłowego, przez co ograniczona jest ich ingerencja w to, jak wygląda sklep. To główne minusy, które zauważają klienci, a plusów jest znacznie więcej, dlatego Sky-Shop należy do najchętniej wybieranych narzędzi do prowadzenia sklepów internetowych na rynku polskim. 

18 października, 2021 In Programowanie