Close

Freshmail – co to za narzędzie?

Prowadzenie skutecznego marketingu internetowego ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firm w wielu branżach. Bardzo dużą wartością dla każdej organizacji są dane kontaktowe, w tym maile, które pozyskuje się od klientów oraz czytelników. Umiejętne ich wykorzystanie w ramach strategii e-mail marketingu przyniesie wiele korzyści. Jednym z narzędzi do prowadzenia działań w zakresie e-mail marketingu, czy też do wysyłki newsletterów informacyjnych, jest Freshmail. W tym artykule przedstawimy Wam najważniejsze informacje o tym rozwiązaniu.

Freshmail – charakterystyka

Freshmail to dedykowane narzędzie do zarządzania bazą mailingową oraz prowadzenia e-mail marketingu. Firma została założona w Polsce dzięki czemu klienci mogą korzystać z pełnego wsparcia eksperckiego w ojczystym języku, co jest dużym atutem. Narzędzie dostępne jest również w innych językach i z powodzeniem sprawdza się w komunikacji międzynarodowej. Do największych atutów Freshmaila należą nowoczesny i intuicyjny panel zarządzania oraz profesjonalne wykonanie, dzięki czemu narzędzie to spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających marketerów.

Narzędzie można integrować z innymi platformami, dzięki czemu można je bez problemu wpleść w swoje lejki marketingowe i większe strategię działania. Połączona analityka i raportowanie sprawią, że z łatwością odczytacie wynik konwersji i zweryfikujecie sens swoich założeń. W narzędziu znajdują się również rozbudowane raporty w oparciu o Google Analytics. W ofercie marki znajdują się również inne usługi, które opiszemy w ostatnim akapicie, a Freshmail stale się rozwija w nawiązaniu do rosnących potrzeb klientów.

Dlaczego potrzebujesz narzędzia do mailingu?

Jeżeli jeszcze nie budujesz bazy mailowej swoich klientów i czytelników to warto jak najszybciej wdrożyć takie działania. Dlaczego? Dzięki temu zyskasz dodatkowe możliwości w prowadzeniu skutecznego marketingu oraz pozyskiwania nowych i utrzymania dotychczasowych klientów. Regularna komunikacja marki z klientami ma znaczenie, ponieważ wciąż pozostają z nią w kontakcie. W ten sposób podtrzymywane jest również zainteresowanie marką, usługami lub produktami. W ramach takiego narzędzia można prowadzić kampanie sprzedażowe, wizerunkowe i informacyjne, a dużą skuteczność ma przeplatanie ze sobą różnego rodzaju komunikatów.

Ponadto narzędzie do mailingu pomaga w zarządzaniu bazą kontaktów, które można podzielić ze względu na rodzaj interakcji klienta z marką lub też jego zainteresowania. Taka segregacja będzie możliwa poprzez zbieranie danych w różnych miejscach w sieci. Im więcej danych uda Wam się pozyskać (np. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania), tym łatwiej będzie Wam stworzyć treści szyte na miarę potrzeb odbiorców. Korzystanie z Freshmaila to również znaczna oszczędność czasu, ponieważ jednym kliknięciem możecie wysłać wiadomośc do całej grupy, nawet kilkuset lub kilku tysięcy adresów i więcej. Ile czasu straciłbyś wysyłając maila po mailu w sposób ręczny? Użytkownicy zwracają również uwagę na zaawansowane statystyki otwieralności i dostarczalności maili, dzięki czemu możecie usuwać z bazy maile nieaktywne

Co jeszcze znajdziesz w ofercie Freshmaila?

Obecna oferta Freshmaila to nie tylko funkcjonalne i nowoczesne narzędzie do wysyłki mailingowej. W ofercie marki znajduje się również integracja z automatyczną wysyłką wiadomości SMS oraz narzędzie do prowadzenia webinarów, które również zyskują na znaczeniu w nowoczesnym marketingu internetowym. Ponadto klienci mogą skorzystać z gotowych szablonów mailingowych, co może skrócić czas kreacji. Z Freshmaila z powodzeniem mogą korzystać zarówno doświadczeni marketerzy i duże firmy oraz osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem.

Bonus:

Specjalnie dla naszych klientów wynegocjowaliśmy 10% rabat na usługi Freshamil.

Załóż konto -10%

18 października, 2021 In Programowanie