Wybierz konkretny i przejrzysty komunikat sprzedażowy, który pokieruje Twoich klientów z różnych kampanii w jedno wybrane miejsce. Może być to atrakcyjny newsletter, ciekawy konkurs na Facebooku oraz każdy inny interesujący pomysł. Ważne, aby skupić użytkowników w jednym miejscu i zadbać o to, aby zechcieli zostać na dłużej. O co dokładniej chodzi?
Landing page inaczej strona docelowa (dosłownie- lądowania) to miejsce, które wyświetli się użytkownikowi po naciśnięciu w baner lub link. Może mieć różną formę, niemniej jednak powinna zawierać w sobie niezbędne czynniki. Są to między innymi:
Landing page to niezwykle funkcjonalne rozwiązanie, zapewniające nam wiele korzyści. Oprócz typowo funkcjonalnych względów pozwala nam ono zapewnić:
Właściwe wykorzystanie wiedzy i danych na temat zachowań użytkowników na wybranych etapach może pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Dzięki temu inwestycje poniesione na rzecz dedykowanych reklam, bloga czy mailingu pozwolą przyniosą nam realne zyski oraz zwiększą popularność i zainteresowanie ofertą.
Jeśli prowadzisz własną stronę lub bloga na WordPress to podczas tworzenia strony lądowania warto skorzystać z dedykowanych wtyczek typu page builder, które pozwolą Ci szybko i skutecznie stworzyć funkcjonalny landing page.
Świetnym rozwiązaniem w tym miejscu jest skorzystanie ze wtyczki Elementor, która już w formie darmowej pozwala stworzyć funkcjonalną stronę. Wersja płatna zawiera kilka dodatkowych opcji, w większości mocno opcjonalnych. Co więcej, kreator Elementor działa na prostej zasadzie drag and drop. Cały szablon strony lądowania tworzymy w sposób wizualny, za pomoc pomocnych widgetów. Dzięki temu każdy powinien poradzić sobie z obsługą tych narzędzi.
Stworzony lejek konwersji nigdy nie daje nam pełnej, 100% skuteczności. To pole zawsze wymaga poprawy, którą możemy wykonać na podstawie informacji oraz danych pozyskanych z narzędzi Google Analytics i Facebook Pixel.
Lejki sprzedażowe w narzędziach analitycznych pozwalają na obrazowe przedstawienie przepływów użytkowników pomiędzy wybranymi etapami. Dzięki temu wiemy, że 20% użytkowników wchodzących na stronę przechodzi do podstrony produktowej, a 10% dodaje produkt do koszyka. To w sposób jasny i klarowny przedstawia nam procent zainteresowania ofertą oraz podjęte przez użytkowników działania.
Badanie konwersji lejka sprzedażowego z wykorzystaniem narzędzi pozwoli na:
Tworzymy niezwykle skuteczne i szybkie landing page. Dzięki temu stworzysz swój lejek sprzedażowy i zbadasz konwersje oraz reakcje użytkowników na tworzone materiały. To pozwoli Ci lepiej wykorzystać dostępne narzędzia marketingowe oraz ocenić ich skuteczność. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami. Wybierz skuteczne rozwiązania, które pozwolą Ci rozwijać swój biznes!